大熊

Magic Symphony - C-BooL

小豆之家:

That little boy always wanted people to dance
那小男孩总想让人们跳起舞
That little boy always dreamed about a big chance
那小男孩总梦想能有一次大好机会
Day after day he always heard this melody
日复一日他总听到这旋律
He didn‘t know it was the magic
他不知这就是魔幻的
Symphony
交响曲
Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲

Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲
Just feel free
放飞心情
Here with me
跟我一起
Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲
Let us hear
让我们听
You and me
你我一起
Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲
That little boy tried to realise his dreams
那小男孩想实现他的梦境
That little boy has grown up he can do what he feels
那小男孩终于长大了他能随心所欲
Day after day he always hears this melody
日复一日他总听到这旋律
But now he knows that it‘s a magic symphony
但现在他知这就是魔幻交响曲
Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲
Just feel free
放飞心情
Here with me
跟我一起
Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲
Let us hear
让我们听
You and me
你我一起
Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲
Day after day
日复一日
Just you and me
只有我和你
Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲
Just feel free
放飞心情
Here with me
跟我一起
Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲
Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲
Just feel free
放飞心情
Here with me
跟我一起
Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲
Let us hear
让我们听
You and me
你我一起
Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲
Day after day
日复一日
Just you and me
只有我和你
Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲
Just feel free
放飞心情
Here with me
跟我一起
Hear a magic symphony
听一首魔幻交响曲

小豆之家敬上!

评论

热度(32)