大熊

Say You Love Me - M.Y.M.P.

DR_LEUNG_:

Don't you know that I want to be

难道你不知道吗我不止是想

More than just your friend

仅仅当你的朋友而已

Holding hands is fine

牵牵手很好

But I got better things on my mind

但我心内已有更美好的事

you know it could happen

你知道这并非不可能

If you'd only see me in a different light

只要你换个角度看待我

Baby when we finally get together

当我们最终走到一起

You would see that I was right

你就会知道我是对的

Say you love me

说你爱我

You know that it would be nice

你知道这一切可以很美好

If you'd only say you love me

只要你能开口说爱我

Don't treat me like I was ice

别那样冷冰冰地对我

Please love me

爱我吧

I'd be yours and you'll be mine

我们会属于彼此

If you'd only say you love me baby

如果你能开口说爱我

Things would really work out fine

我们之间就会有不一样的美好局面

Don't you know that I want to be

难道你不知道

More than just your friend

我想当的不止是你的朋友

Holding hands is fine

牵牵手固然好

But I got better things on my mind

但我心内已有更美好的事等待发生

You know it could happen

你知道这并非不可能

If you'd only see me in a different light

只要你换种眼光看我

Baby when we finally get together

而当我们最终走到一起时

You would see that I was right

你会知道我是对的

Say you love me

说你爱我吧

You know that it would be nice

你知道这会是件美好的事

If you'd only say you love me

如果你肯开口说爱我

Don't treat me like I was ice

别把我当冰块一样冷藏着

Please love me

爱我吧

I will yours and you will be mine

我们会属于彼此

If you only say you love me baby

只要你肯开口说爱我

Things would really work out fine

事情会有不同以往的美好结局

say you love me

说你爱我

You know that I could be nice

你知道这一切可以很美好

If you only say you love me

如果你肯开口说爱我

Don’t treat me like i was ice

别把我当冰块冷藏闲置

so Please love me

所以爱我吧

I will yours and you be mine

我们会属于彼此

If you only say you love me baby

只要你肯说爱我

Things would really work out fine

事情就会有不一样的美好局面

if you only say you love me daring

只要你把爱说出口,亲爱的

Things would really work out fine

事情就会有不同以往的美好结局


评论

热度(19)