大熊

Naleigh Moon - Josh Kelley

一个人:

Josh Kelley, 美国乐坛一个天才型创作歌手,从来没有受过专业正式音乐训练的Josh大学时候曾经是一名专业运动员。直到大学毕业, Josh才真正开始他的音乐创作生涯。微温的歌唱情绪,年轻随性的创作文采,弥漫着高度的亲合力。可以领略到这是一首纯粹真诚的民谣摇滚。

I know the kind of guy I am
我了解自己是什么样的人
A bit too much and to myself
索取太多
Not much left for someone else
给予太少
And I'm sure I cause my share of pain
我确信自己给别人带去了痛苦
But all that changed
但是自你抚摸过我的脸颊
When you first touched my face
一切都为之改变

Halfway around my little world
你不知道,在我狭小的世界里
You had no idea that you were my girl
你就是我的全部
You found my arms not a moment too soon
你迅速地抓住了我的胳膊
I couldn't see past me till I saw you
直至与你相遇,我都不敢面对过去的自己
My sweet Naleigh Moon
我亲爱的纳莉
Yeah, everyday, I wanna prove
耶,我想要证明
There's nothin' I won't do for you
我可以为你倾尽所有
Just to see you in your mama's arms
看着你在妈妈的臂弯里安睡
Is more than enough
这就足够了
To bring me to my knees
让我双膝跪地吧
Halfway around my little world
你不知道,在我狭小的世界里
You had no idea that you were my girl
你就是我的全部
You found my arms not a moment too soon
你迅速地抓住了我的胳膊
I couldn't see past me till I saw you
直至与你相遇,我都无法面对过去的自己
My sweet Naleigh Moon
我亲爱的纳莉
I can't imagine life without myNaleigh Moon
难以想像,没有你的生活会是怎样,我的纳莉
Halfway around my little world
你不知道,在我狭小的世界里
You had no idea that you were my girl
你就是我的全部
You found my arms not a moment too soon
你迅速地抓住了我的胳膊
I couldn't see past me till I saw you
直至与你相遇,我都无法面对过去的自己
I couldn't see past me till I saw you
直至与你相遇,我都无法面对过去的自己
Naleigh Moon
纳莉
My sweet Naleigh Moon
我亲爱的纳莉
My sweet Naleigh Moon
我亲爱的纳莉



评论

热度(6)