大熊

Trouble - Over the Rhine

一个人:

清新俏皮的曲风。来自夫妻档组合Over the Rhine。

If you came to make some trouble
要是你想来惹麻烦
Better make it good
你最好干漂亮点
Your sexy cocktail hour stubble
鸡尾酒会上你迷人的胡茬
Is doing what it should
在做着本职工作
Looks may be sweet and subtle
看起来亲切又有点微妙
I think it's trouble honey
亲爱的,我认为这样会给我带来困扰

I think it's good
或许这也不错
If you came to make trouble
要是你真想来惹麻烦
Make me a double honey
你干脆就制造个大麻烦
I think it's good
或许这也不错
Novices have expectations
初心者总是要点期待嘛
Cause they think they should
因为这是他们应该做的
Experts have their revelations
老道的人自然能从中悟道
Like they knew they would
就像他们知道他们会似的
What may seem complicated
这是什么玩意看起来这么复杂
Is overstated downright misunderstood
原来是个彻底的误会
Love will not be outdated
爱是不会过时的
Maybe placated
或许咱们能和解呢
but it's got to be good
事情向好的方向发展了
We're so precarious with semantics
咱们的语义太飘忽不定了
I think this could be trouble
我认为这是个麻烦
I think it's trouble honey
亲爱的,这让我很困扰
I think it's good
或许也不错
If you came to make trouble
要是你真想来惹麻烦
Make me a double honey
你干脆就制造个大麻烦
I think it's good
或许也不错

What may seem complicated
这是什么玩意看起来这么复杂
Is overstated downright misunderstood
原来是个彻底的误会
Love will not be outdated
爱是不会过时的
Maybe placated
或许咱们能和解呢
but it's got to be good
事情向好的方向发展了
We're far too serious
咱们太严肃了
I think we could be
我认为我们能
Such nefarious pyromantics
就如同邪恶的火卜
I think this could be trouble
我认为这是个麻烦
I think it's trouble honey
亲爱的,这让我很困扰
I think it's good
或许也不错
If you came to make trouble
你要真想惹麻烦啊
Make me a double honey
那你就惹个大麻烦呗
I think it's good
或许也不错呢
I think it's good
我认为
I think it's good
或许也不错
I think it's good
我认为啊
I think it's good
或许也不错
I think it's good
我认为这也挺好
I think it's good
一切都好
I think it's good
我认为这样也不错


评论

热度(7)