大熊

Sealed With A Kiss - Jason Donovan

未果寻病终:

Though we gotta say good bye

即使我们必须说再见

For the summer

在这个夏天

Darling, I promise you this

亲爱的,我向你承诺

I' ll send you all my love

我会对你付出我所有的爱

Every day in a letter

在每天的一封信里

Sealed with a kiss

以吻封缄

Yes, it's gonna be

没错,这会是

A cold lonely summer

一个冷漠的夏天

But I'll fill the emptiness

但是我会填补空虚

I'll send you all my dreams

我会跟你讲述我所有的梦

Every day in a letter

在每天的一封信里

Sealed with a kiss

以吻封缄

I'll see you in the sunlight

我看见在阳光中的你

I'll hear your voice everywhere

无论我身处何方都能听到你

I'll run to tenderly hold you

我奔向你温柔的抱住你

But darling, you won't be there

但是亲爱的,你不会在那里

I don' t wanna say good bye

我不想说再见

For the summer

在这个夏天

Knowing the love we'll miss

清楚我们即将错过的爱情

Oh, let us make a pledge

让我们许下诺言

To meet in September

九月再相见

And sealed with a kiss

并以吻封缄

Yes, it's gonna be

是的这即将是

A cold lonely summer

一个冷漠的夏天

But I'll fill the emptiness

但是我会填补空虚

I'll send you all my love

我会对你付出我所有的爱

Every day in a letter

在每天的一封信里

Sealed with a kiss

以吻封缄

Sealed with a kiss

以吻封缄

Sealed with a kiss…

以吻封缄


评论

热度(31)